באיזו סיטואציה הפשיטו נשים? היו שלוש נשים שהגיעו למחסום והם חשדו באחת מהן, אני לא יודע אם התקבל מודיעין על זה או לא. לקחו אותה מאחורי איזה בוטקה והפשיטו אותה.
הייתה חיילת שם שעשתה את זה? לא. היה גם מקרה של ירי לכיוון רכב שבסוף הסתבר שלא נעשה שום דבר שמצריך את זה.
והיו אנשים ברכב? כן. רכב נוסע.
והם נפגעו? לא.
האווירה בקו הייתה כזאת? 50% מהחיילים הם לא כאלה, אבל היו הרבה שכן. הרבה אנשים הם באווירה גזענית שערבים זה דבר רע וזה שלילי וצריך לשמור על מדינת ישראל וכל דבר שהצבא עושה זה נכון וזה טוב, סולידריות מוחלטת עם כל הפעילויות של צה"ל.
היריקות והמקרים האלה קרו באופן חד-פעמי או שזה היה קורה כל עלייה למחסום? כל עלייה למחסום הייתה לפחות פעם אחת התנהגות שהיא מבזה כלפי אנשים. אם זה קללה, אם זה עיכוב שלא לצורך.







עדויות
מדיה ותוכן




מקללים, יורקים, מפשיטים נשים 
מדיניות פרטיות ותנאי שימוש