אתה זוכר מקרה ספציפי?יש לי תמונות בראש, לא מאירוע אחד כזה. אני זוכר ילדים קטנים, הם זורקים אבנים כי הם ילדים קטנים וכי האחים הגדולים שלהם זורקים אבנים וכי כולם זורקים אבנים. אין מה לקחת ילד קטן עכשיו כזה לתחנת משטרה...
איך אתה בכל זאת מגיע למצב שאתה עוצר אותו?בזורקי אבנים אתה עוצר את מי שאתה תופס, זה כמו הקדרים באים. מעצר זורקי אבנים מתחלק ל- 2: אלה שתוך כדי הסיטואציה של האירוע מצליח לתפוס. הם זורקים עליך, אז אתה עושה איגוף מימין ותופס, ואז הרבה פעמים אתה תופס ילדים. סיטואציה שנייה זה שצה"ל משתמש ביחידה שמצלמת. אתה נכנס פנימה ומאחוריך יש צלמים שמצלמים את זורקי האבנים, מעבירים לך את התמונות ואז כמה שעות, [או] ימים אפילו, אחרי האירוע יש לך את התמונות, אתה פתאום רואה אותו ברחוב, אז אתה תופס אותו וכבר יש לך הפללה.







עדויות
מדיה ותוכן




אם לא היינו שם, הם לא היו זורקים אבנים 
מדיניות פרטיות ותנאי שימוש