תודה על תרומתך לשוברים שתיקה
בחרו סכום:
25
50
100

250
500
1,000
או הזינו סכום:
ש"ח
אירו
דולר
פאונד

תשלום באמצעות Paypal / כרטיס אשראי
חד פעמי
חודשי
המחאות

המחאות לפקודת "שוברים שתיקה" ניתן לשלוח ל:

"שוברים שתיקה"
ת.ד. 51027
ת"א 6713206

העברה בנקאית

ניתן לבצע העברה בנקאית לחשבוננו:

חשבון 340211 בסניף 567 (בית אסיה) בבנק הפועלים

זיכוי מס בארה"ב

ניתן להעביר תרומה דרך החשבון שלנו ב"קרן החדשה", לקבלת זיכוי מס על תרומות בארה"ב: לחצו כאן

לזיכוי מס באירופה צרו עמנו קשר במייל info@shovrimshtika.org

לפרטים נוספים

info@shovrimshtika.org

הרשמה לניוזלטר
שלח
צפו בניוזלטרים קודמים
תפריט
ניוזלטר Twitter Facebook Instagram Spotify YouTube
חיפוש מתקדם
קטגוריות דרגות יחידות איזורים תקופות
אגוזאוגדת איו"שאוגדת עזהאוגדת עזה, חטיבה דרומיתאחרביסל"חבית המשפט הצבאיגבעתיגבעתי, גדוד רותםגבעתי, גדוד שקדגדוד 5033 (מילואים)גדוד אב"כגדוד ארזגדוד חרבגדוד חרובגדוד לביאגדוד נחשוןגדוד קרקלגדוד שמשוןגדס"ר נח"לגדס"ר צנחניםגולניגולני, גדוד 12גולני, גדוד 13דובדבןדובר צה"לדוכיפתהמינהל האזרחיהנדסה הנדסה, גדוד 601הנדסה, גדוד 603הנדסה, גדוד 605חטיבה 5 (מילואים)חטיבת כפירחטמ"ר אפריםחטמ"ר בנימיןחטמ"ר הבקעהחטמ"ר יהודהחטמ"ר עציוןחטמ"ר שומרוןחי"רחיל האוירחיל החינוךחיל היםחילוץ והדרכה (פיקוד העורף)חרמ"שחרמ"ש חטיבה 401חרמ"ש חטיבה 7יהלוםימ"סמ"צ מעבריםמג"במגלןמודיעיןמודיעין קרבימילואיםמילואים - גדוד 7490 (נשרים מגמלא)מילואים - גדוד חרמ"ש 8104מילואים - חטיבת אלכסנדרונימילואים - חטיבת ירושליםמילואים - פיקוד העורףמשטרה צבאיתמתפ"שנ"מנח"לנח"ל 50נח"ל 931נח"ל 932נח"ל חרדיסחלבסיירת יעלסמו"ר (יהלום)עוקץעורב נח"לעורב צנחניםפיקוד דרוםפלח"ן גבעתיפלח"ן נח"לפלח"ן צנחניםפלס"ר גבעתיפלס"ר גולניפלס"ר נח"לפלס"ר צנחניםפלס"ר שריון 401פלס"ר שריון 7צנחניםצנחנים 101צנחנים 202צנחנים 890קרקלשח"םשייטת 13שלדגשריוןשריון 188שריון 401שריון 500שריון 7שריון 7, גדוד 75שריון 8, גדוד 455 (מילואים)תותחניםתותחנים - איכוןתותחנים - רוכב שמייםתותחנים 402תותחנים 404תותחנים 405תותחנים 411תותחנים 55תותחנים 9305 (מילואים)תותחנים MLRSתותחנים מורןתותחנים מיתרתצפיתנית
שדות חיפוש חופשי
קטגוריות
דרגות
יחידות
איזורים
תקופות
עדויות טקסט "אין בעיה, תרביצו להם. אבל תעשו את זה מאחורי בטונדה"
מספר קטלוגי: 396704
דרגה: סמל
יחידה: המינהל האזרחי
אזור: אזור שכם
תקופה: 2014
סיווג עדות לפי קטגוריות:
[    ]
שירתת בשטחים?
בוא/י לדבר על זה!
חיילים וחיילות ששירתו במגוון תפקידי לחימה ותומכי לחימה בשטחים - בואו לתת עדות, בפנים גלויות או מבלי להיחשף.
בואו לשבור שתיקה.
למתן עדות ומידע נוסף:
info@shovrimshtika.org
522  צפיות    0  תגובות
"אין בעיה, תרביצו להם. אבל תעשו את זה מאחורי בטונדה"
דרגה: סמל
יחידה: המינהל האזרחי
אזור: אזור שכם
תקופה: 2014

עשו בדיקה על רכבים בצומת תפוח. יש את המוניות האלה של עשרה אנשים, מוניות שירות. העמידו אותם בשורה עם הידיים מאחורי הצוואר. זה לא הכרחי, הם יכולים לעמוד רגיל בזמן שבודקים את התעודות שלהם. הם סתם עמדו ככה, היה מה זה חם והתביישתי. כל ההתנהלות שלהם בצומת מגעילה לפעמים, אחת השוטרות [מ]מג"ב, לוקחת את הזמן שלה, היא מדברת בקשר, בודקת את התעודות, צחוקים תוך כדי, ואנשים עומדים שם, לא יודעת כמה זמן.

עומדים עם הידיים על העורף?כן, בשורה כזה. זה קורה כל הזמן, כל הזמן יש בידוק שגרתי. זה פאקינג צומת מרכזי בשומרון. אז פעם [אחת] הייתה טענה ממישהו בכיר במנגנונים [הפלסטיניים], שאמר "אני עובר בצומת ואני רואה שלושה אנשים שיושבים כפותים על הברכיים", ממש כולם רואים אותם בצומת ומייבשים אותם שם וזה לא נראה טוב. הוא מכבד את זה שעצרו אותם ויכול להיות שיש משהו ביטחוני, אבל תעשו את זה בצד. שעה אחר כך טענה מעוד בכיר. [התגובה מ]מג"ב - "לא מכירים".

זאת הייתה התגובה, "מג"ב לא מכירים"?לא מכירים, פשוט לא מכירים שיש דבר כזה. אחר כך הייתה עוד טענה, היו כמה פעמים שאנשים אמרו שהם באמצע הצומת, הם ממש נראים לא טוב, זה לא נראה טוב הסיטואציה הזאת. לא מכירים, לא מכירים, לא מכירים. לקח איזה שלוש שעות עד שהם בכלל הודו שקורה שם משהו. כל הבידוק לקח מלא זמן, מלא זמן.

שעות?כן, כן. זה לא מפתיע אותי. זה הרבה זמן. ואז אחד המפקדים שלי אמר "אין בעיה, אין בעיה, תרביצו להם. אבל תעשו את זה מאחורי בטונדה". אומרים "בסדר, תעשו מה שבא לכם, אבל לא באמצע הצומת". העיקר שהבכירים הפלסטינים לא יראו.