תודה על תרומתך לשוברים שתיקה
בחרו סכום:
25
50
100

250
500
1,000
או הזינו סכום:
ש"ח
אירו
דולר
פאונד

תשלום באמצעות Paypal / כרטיס אשראי
חד פעמי
חודשי
המחאות

המחאות לפקודת "שוברים שתיקה" ניתן לשלוח ל:

"שוברים שתיקה"
ת.ד. 51027
ת"א 6713206

העברה בנקאית

ניתן לבצע העברה בנקאית לחשבוננו:

חשבון 340211 בסניף 567 (בית אסיה) בבנק הפועלים

זיכוי מס בארה"ב

ניתן להעביר תרומה דרך החשבון שלנו ב"קרן החדשה", לקבלת זיכוי מס על תרומות בארה"ב: לחצו כאן

לזיכוי מס באירופה צרו עמנו קשר במייל info@shovrimshtika.org

לפרטים נוספים

info@shovrimshtika.org

הרשמה לניוזלטר
שלח
צפו בניוזלטרים קודמים
תפריט
ניוזלטר Twitter Facebook Instagram Spotify YouTube
חיפוש מתקדם
קטגוריות דרגות יחידות איזורים תקופות
אגוזאוגדת איו"שאוגדת עזהאוגדת עזה, חטיבה דרומיתאחרביסל"חבית המשפט הצבאיגבעתיגבעתי, גדוד רותםגבעתי, גדוד שקדגדוד 5033 (מילואים)גדוד אב"כגדוד ארזגדוד חרבגדוד חרובגדוד לביאגדוד נחשוןגדוד קרקלגדוד שמשוןגדס"ר נח"לגדס"ר צנחניםגולניגולני, גדוד 12גולני, גדוד 13דובדבןדובר צה"לדוכיפתהמינהל האזרחיהנדסה הנדסה, גדוד 601הנדסה, גדוד 603הנדסה, גדוד 605חטיבה 5 (מילואים)חטיבת כפירחטמ"ר אפריםחטמ"ר בנימיןחטמ"ר הבקעהחטמ"ר יהודהחטמ"ר עציוןחטמ"ר שומרוןחי"רחיל האוירחיל החינוךחיל היםחילוץ והדרכה (פיקוד העורף)חרמ"שחרמ"ש חטיבה 401חרמ"ש חטיבה 7יהלוםימ"סמ"צ מעבריםמג"במגלןמודיעיןמודיעין קרבימילואיםמילואים - גדוד 7490 (נשרים מגמלא)מילואים - גדוד חרמ"ש 8104מילואים - חטיבת אלכסנדרונימילואים - חטיבת ירושליםמילואים - פיקוד העורףמשטרה צבאיתמתפ"שנ"מנח"לנח"ל 50נח"ל 931נח"ל 932נח"ל חרדיסחלבסיירת יעלסמו"ר (יהלום)עוקץעורב נח"לעורב צנחניםפיקוד דרוםפלח"ן גבעתיפלח"ן נח"לפלח"ן צנחניםפלס"ר גבעתיפלס"ר גולניפלס"ר נח"לפלס"ר צנחניםפלס"ר שריון 401פלס"ר שריון 7צנחניםצנחנים 101צנחנים 202צנחנים 890קרקלשח"םשייטת 13שלדגשריוןשריון 188שריון 401שריון 500שריון 7שריון 7, גדוד 75שריון 8, גדוד 455 (מילואים)תותחניםתותחנים - איכוןתותחנים - רוכב שמייםתותחנים 402תותחנים 404תותחנים 405תותחנים 411תותחנים 55תותחנים 9305 (מילואים)תותחנים MLRSתותחנים מורןתותחנים מיתרתצפיתנית
שדות חיפוש חופשי
קטגוריות
דרגות
יחידות
איזורים
תקופות
עדויות טקסט כל המתיישבים של אברהם אבינו פשוט נמצאים אצלך בכיכר גרוס
מספר קטלוגי: 626585
דרגה: סמל
יחידה: נח"ל 931
אזור: חברון
תקופה: 2003 - 2004
סיווג עדות לפי קטגוריות:
[    ]
שירתת בשטחים?
בוא/י לדבר על זה!
חיילים וחיילות ששירתו במגוון תפקידי לחימה ותומכי לחימה בשטחים - בואו לתת עדות, בפנים גלויות או מבלי להיחשף.
בואו לשבור שתיקה.
למתן עדות ומידע נוסף:
info@shovrimshtika.org
68  צפיות    0  תגובות
כל המתיישבים של אברהם אבינו פשוט נמצאים אצלך בכיכר גרוס
דרגה: סמל
יחידה: נח"ל 931
אזור: חברון
תקופה: 2003 - 2004

בכיכר גרוס בחברון זו שיגרה שככה לקראת הצהריים הילדים [הישראלים] מסיימים את מה שהם עושים שם בשכונה ואז יוצאים, מתחילים לחפש משהו. אם הגיע איזה רכב TIPH (ארגון משקיפים בינלאומי הפעיל בחברון) אז כל המתנחלים קופצים, כמובן רוגמים אבנים, ואתה כמו איזה אידיוט כאילו מפנה אותם חזרה לשכונה שלהם למרות שלפי החוק אתה הסדר שם ואתה אמור לפעול, [אבל] אין שם שום דבר, שום אכיפה. אחד הסיפורים שזכורים לי זה שהייתי בתצפית למעלה והייתי עם אחד הקצינים שלי, שהוא היה עושה הכול לפי הספר והוא החליט שהיום אין כזה דבר. היה שם ילד [מתנחל] שזיהינו כבר מלפני מלא ימים שהוא אחד הבעייתיים. הגיע רכב [של] TIPH, רגמו אותו באבנים, הקצין הלך, תפס את הילד הזה. ברגע שקורה דבר כזה תוך שתי דקות, אולי שלוש, כל המתיישבים של אברהם אבינו פשוט נמצאים אצלך בכיכר גרוס. והקצין שלי היה ממוצא רוסי, ככה עיניים כחולות, ישר קללות, מפה ועד להודעה חדשה, כל נושא ה"נאצים" למיניהם ומכות. זאת אומרת [המתנחלים] מנסים לחלץ את הילד. בינתיים אתה בקשר, מג"ב, משטרה, פחות או יותר אתה מקבל את התחושה ש'תעזבו אותו [את הילד], כאילו, מה אתם?' ובסוף הילד, באים אליך כל כך הרבה אנשים, לוקחים אותו. שאלנו אחרי זה את המשטרה "מה עשו לו?", אומרים "שום דבר" ו[את] אותו ילד אתה רואה אותו למחרת, הוא מדבר איתך וצוחק איתך. יום יום דברים קורים [עם] ילדים של המתנחלים. אבנים זה צד אחד, דבר שני זה הפריצה לחנויות בכל השוק הנטוש.

השוק הסיטונאי?השוק הסיטונאי וגם בסמטאות ליד. פשוט ילדים, אני לא יודע בני כמה, הם ממש קטנים, פשוט עוקרים את הדלת, מנסים להגיע לבלון גז, לפתוח אותו, אני ראיתי מצב של הצתת חנות שלמה, לא יודע של מי, של פלסטיני שגר שם, פשוט עולה באש. [אנחנו] באים, מכבים. אותו ילד, אתה רואה אותו למחרת ממשיך לעשות אותו דבר, אין פה אפילו שאלה.